tirsdag 29. mai 2012

Mai

Om jeg skal tørre å oppsummere måneden mai har det vært en måned fullt med mye snakk om været. 17.mai var jo begredelig ute, men inne var det veldig fint, fyr i peisen, god mat på bordet og familie på lunsj besøk. Siste uka har det været rett og slett vært nydelig og jeg har tatt meg tid til trappekaffi, noe som virkelig er å anbefale! Snakker meg om å fange de gode stundene, eller som jeg lærte i helga, en skal støvsuge øyblikkene.

I pinsen fikk jeg plantet litt grønnsaker, er veldig spent på om jeg får til knutekål, reddikker, sukker erter, squash, erteblomster og mange andre blomster. Endelig har jeg kommet ajour i hagen! 2.pinsedag dro vi til Hardanger og besøkte Kjepso, spelemannstur, og det var virkelig kjekt. Takk til alle spslevenner som er med på å gjøre dagen så flott. Hardanger fra si beste side, med blomstring og strålende solskinn.

Når det gjelder oppdatering på adopsjonsfronten har vi foreløpig ingenting nytt å fortelle, alt er ved det samme. Saken vår ligger i Oslo og vi prøver å være tålmodige og holde motet på at det går vår vei. Nå er det innspurt på jobb og det er bare noen få uker igjen før konsertene braker løs.

Innimellom prøver jeg både å sy og strikke litt. Var så heldig og fikk en bestilling på en kjole og jeg hadde nok stoff til en ekstra til meg selv. Jeg er fremdeles i gjøre Ufoene ferdig og jeg er nå halvveis på en strikkebukse og snart ferdig med jakken til en av niesene mine. Den mangler bare et par runder til og stolper. Så kanskje den er helt ferdig til hun kommer innom i sommer. 

Nyt livet og støvsug det for gylne øyeblikk!

1 kommentar:

  1. Nå som de er ferdige med å streike i Bufetat får vi håpe de raskt er i gang igjen. Krysser fingrene for dere fortsatt og håper et positivt resultat dumper ned i posten snart <3

    SvarSlett