fredag 11. mai 2012

SY galskap!

Jeg tror jeg begyner å lide av sygalskap, derfor etter 2 uker intens sying, resultat 6 kjoler... har jeg nå måttet sette vekk symaskinen for en liten stund. Noen kjoler har jeg laget eget mønster til og et par klinkekult kjoler.



Begynner jeg snart å lure på meg selv...... men jeg får energi av å sy, derfor kunne det jo vært verre!


Jeg har også fått gjort ferdig 3 små forklekjoler og byttet bærestykke på en "gammel" kjole. Jeg som hadde tenkt å slanke stoff lageret mitt....men, nei! Jeg var en tur i byen og tilfeldigvis "datt" innom en av byens sybytikker; lin er en fin ting og da "datt" jeg innom den andre sybytikken.


Men, nå har jeg iallefall fått ferdig noen julegaver....jeg kan jo absolutt ikke beholde alle kjolene selv! En av kjolene er allerede gitt bort til en hjertevenn og hun ble super glad. Det er veldig kjekt å kunne glede andre, da blir jeg så umåtelig glad selv!

Så hva skal jeg gjøre nå da? Jeg kan jo fortsette å tynne ut lageret mitt, eller kanskje jeg skal prøve å få strikket opp litt garn. Det er iallefall meldt innevær, storm så her er jo alle mulighetene åpne. Blir nok sikkert strikking. Ha ei flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar