søndag 10. juni 2012

Hvilke sko er mine?



Her kunne jo spørsmålet vært, hvilke sko er mine? Men, nei, dette er en liten stemningsrapport på hva jeg har vært med på i helga. HT har hatt transport og forsynings helg og da har vi vært på plass i fjellheimen, nærmere bestemt Etne fjellene. 17 store og små har hjulpet til med å gjøre hytta og sikringshytta klar for sesongen. Vi har hatt nydelig vær, igår jobbet vi for det meste og idag hadde vi til og med tid til å nyte solen. Jeg er veldig glad for at jeg ikke skal spille konsert de nærmeste dagene, ei heller gå i hverken mot- eller nedover bakker. Men det har vært ei fantastisk helg!

Det har vært langt mellom oppdateringene i det siste, tro meg det er ikke fordi det er lite som skjer, heller motsatt! Og været spiller jo også en vesentlig rolle, vi har jo innimellom fått smaken av sommer. Sommer.....et fantastisk begrep som betyr mye for meg, mange gode SOMMER minner. Jeg får snart SOMMER ferie, gleder meg. Men først nå,  en travel uke, med både elevkonserter og studier i Oslo, deretter planleggingsdag og grilling med kollegaer så ferie.

Nyt og fang de nydelige dagene som ligger foran oss. Ønsker dere alle en flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar