fredag 30. mars 2012

Påskeferie!

Mars næremer seg slutten, været som var lovende forrige helg og tidlig i uka har nå slått om og det er kaldt og surt ute, en bitende vind. Så her har vi igjen fått fyr på peisen og landet helga med god mat. Idag var det fylte pitabrød/kebab med både karbonadedeig, lammekjøtt og masse gode grønnsaker. NAM!

Denne uka har vi hatt konsert/prosjekt uke hos oss og vi har gjennomført en institusjonskonsert for 3 av ensemblene våre og en kammerkonsert i bystyresalen, så mange flinke barn og unge!

En oppdatering av adopsjonssøknaden vår er vel også tiden inne for, selv om det ikke er så oppløftende. Vi har fått brev fra bufetat som opprettholder avslaget sitt og derfor videresender anken vår til bufdir. Det positive er at den eneste grunnen til at de ikke kan godkjenne oss er fordi de vil ha meg symptomfri i 5 år og jeg har jo bare startet på mitt 4.år. Vi jobber videre og satser på å komme i mål til slutt. Jeg regner med at alle dere som allerede har barn planla 15 - 20 år fremover ang helsen. Jeg er som dere sikkert merker, en smule skuffet, men gi meg noen dager og jeg vil igjen bli full av pågangsmot og ro. Må si at denne ferien kom på en perfekt timing!

Riktig God Påske til alle mine trofaste og nye lesere.

5 kommentarer:

  1. Sender deg en stor klem og masse styrke i tiden som er og tiden som kommer!!
    Lykke til hos Bufdir <3

    SvarSlett
  2. Uff Susanne, fryktelig trist å høre! Tenker masse på deg/dere og håper dette snart løser seg!!! Stor klem, Nina :)

    SvarSlett
  3. Det komme te å ordna seg! Strekk hodet opp mot skyene og tenk gode tankar! :)

    SvarSlett
  4. Takk, Stine Marie. Det var kloke ord som jeg skal huske på! Prøver stort sett å gjøre det, men av og til sniker det seg inn litt mismot, men heldigvis varer mismotet sjeldent lenge!

    SvarSlett