torsdag 1. mars 2012

1. mars.

Tiden den går fort. Ikke lenge siden jeg syntes at vinteren var mørk og lang og nå skriver vi allerede 1.mars. Våren er i anmarsj og personlig liker jeg våren veldig godt. Se hvordan naturen endrer seg fra vissent og grått til å bli masse glade farger. Ute i hagen har klosterklokker og snøklokker allerede sprengt seg vei. Ser noen av tulipanene også er på vei opp av jorda. Og det ser ut til at det er flere blomster i år enn i fjor. Gleder meg også til å se resultatet av løkene som ble satt høsten 2011, blir det noe av dem og hva blir det av dem?

Igår var det ny samling for kull 8 i Oslo/Ski, veldig inspirerende og da jobbet vi med Livets skyttel. Kjenner at jeg måtte opp ekstra tidlig, flyet gikk nemlig 06.35 istedenfor 07.00. Og kjenner at vi jobbet masse igår, er helt skutt idag og veldig glad for at jeg har kunnet sove litt frempå og ikke har elever før i ettermiddag.

Oppdatering i adopsjonssøknaden vår, vi har sendt anke på avslaget. Anken er skrevet av advokat og det kjennes helt rett ut å ha gjort det. Følelsen, det å gå rundt å kjenne på om jeg kunne ha gjort noe mer, hva mer kan vi legge ved, forsvant når jeg leste anken vår for første gang. Sjelden har noe følt så rett ut.

På gjensyn!

4 kommentarer:

  1. Heisan! Er utrolig spent på deres vegne med tanke på anken. Hvor lang tid kan dere regne med at behandling av anken vil ta? Sender over alt jeg har av positive tanker og krysser alt jeg har for at dette går deres veg! Godt det går mot vår, ja! Nå trenger vi lys, farger og varme!

    SvarSlett
  2. :-) Har virkelig ingen aning, håper de er kjappe! Vi hadde 3 uker, men de har kanskje 3 nye måneder?

    SvarSlett
  3. Håper du kommer på Lothe onsdag 21. mars. God helg!

    SvarSlett
  4. God helg Ranveig.
    Jeg kommer ikke på Lothes, skulle mer enn gjerne vært der men det kræsjer med samling i Oslo. Goden er at jeg får med meg et Europa treff i Drammen på onsdag :-)Hils alle sammen, håper jeg får det til i mai.

    SvarSlett