fredag 24. februar 2012

Kaffi Mocca

Det har seg sånn at jeg er jo egentlig ikke noen kaffi drikker, vanlig kaffi synes jeg ikke smaker noe godt, det blir som "sutlevatn"! Derimot espresso med melk/kaffelatte eller kaffi mocca....det bare må jeg ha. Forstå det den som vil, jeg har sluttet å prøve å forstå det. Når jeg var liten hendte det at vi gikk til byen på lørdagene og noen ganger var jeg så heldig at vi gikk på Totalen hvor jeg fikk pannekake og rød brus. Kjenner fornemmelsen av lykke bare jeg tenker på det. Idag er Totalen mer en kaffibar, og de har så god kaffi! Igår var jeg en kjapp tur i byen var innom Totalen og fikk kjøpt meg en pose kaffibønner og kaffien ble så god så nå koser jeg meg med en stor kopp kaffimocca. Simpelthen fordi jeg fortjener det!

Ute blåser det og veden vil ikke ta fyr i ovnen og jeg fryser. Tenk om denne vinden kan gi oss litt medvind i seilene, det kan vi trenge om dagen. Vinterferien min har i år blant annet gått med til å være hundevakt og for meg er det en selvfølge å plukke opp det som Victor gjør fra seg, men det er ikke alle hundeeiere som deler den oppfatningen....fysj så mye hundebæsj det ligger omkring. Tenk så mye renere og penere det hadde vært rundt dørene våre og ute på turstiene hvis alle hadde plukket opp etter seg og sine.

Litt strikking har jeg også rukket, er liksom kommet av symaskinen og har funnet ut, helt av meg selv, at jeg må få strikket opp litt garn. Så nå har jeg laget 2 barneskaut og to hetteluer. Bilde kommer etterhvert når alle tråder og kanting er helt ferdig. Neste strikkeprosjekt er planlagt...men jeg burde ha gjort ferdig noen UFO'er først. Hm, tiden får vise. På onsdag er jeg klar for ny tur til Ski, gleder meg til samlingen, er spent på hva vi skal jobbe med! Vi hadde kollokvie igår med meditasjon og toning, det var spennende! Det er så kjekt å være i en gruppe med så stor variasjon, noen er under utdanning og andre er ferdige enhetsterapeuter. Og gruppa er bare så fin! Gleder meg allerede til fortsettelsen! Men nå skal jeg ønske dere alle vakre mennesker en riktig god helg, siste rest av ferien skal iallefall nytes fra min side!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar