mandag 6. februar 2012

Kjempeseminar 2012

Idag har jeg dagen derpå følelse i kroppen min. Ikke fordi det har vært festing og uteliv som har stått på plakaten i helga, men rett og slett Kjempeseminar i Stavanger. Jeg vet ikke hvor mange ganger dette har vært arrangert, men det begynner å bli en del år nå. Snakker meg om er velsmurt organisatorisk apparat, frivillige foreldre, engasjerte foreldre, instruktører og dirigenter. Vellykket og godkjent arrangement! All honnør til Unof Rogaland! Det er så kjekt å få lov til å delta på Kjempeseminaret og i år var jeg så heldig å få delta som dirigent. 75 barn fordelt på 6 fløyter, 12 celloer, 2 bratsjer og resten fiolin. Det var bare i "mitt" orkester. Det var sånn ca 250 barn totalt, fordelt på 5 ulike orkester. Veslefrikk, Allegro con Brio, Vivace Sonore, Concerto Grosso og RUSO. De eldste  øver hele helga, de yngste bare lørdag og søndag. Det hele avsluttes med fellesnummer, iår var det Alas my Love, The Water is wide, Finn's reel og Greensleeves.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar