torsdag 16. februar 2012

Vinterferie 2012

Siste undervisningsdag før ferien er unnagjort og nå skal jeg nyte noen dager med fri. Januar og deler av februar har rast avgårde. Gamle bøker lukkes, kapitlene er ferdigskrevet, men vi har måttet holde den ene boken åpen og der holder vi på å skrive etterord. Det vil si; anke til Bufetat! Uten å si så mye mer, mener de at 3 symptomfrie år ikke er lenge nok. Jeg var heldigvis forberedt på at vi kunne få det svaret, men selvfølgelig har det preget meg og jeg har brukt lang tid på å fordøye og finne ut hvordan jeg skulle gripe dette fatt. Men nå har vi bestemt oss for å anke og vi krysser alle fingre og tær for at det kommer til å gå bra.

Onsdag var dagen igjen kommet for kull 8 sin samling på  Ski. Veldig kjekt og lærerikt! Det er litt tidlig å stå opp kl. 5.30, sover litt på "vakt" når en skal rekke flyet. Denne gang var det flaks at jeg ikke forsov meg for mannen hadde ikke skrudd klokken på rett innstillingen så den ringte aldri.... Men, det var nå meningen at jeg skulle avgårde for jeg begynte å hoste i sånn passe tid så jeg rakk en kjapp dusj før jeg ble plukket opp. Maten var heldigvis smurt kvelden før og det tror jeg den skal bli i fremtiden også! Ellers er vi hundevakter for en uke, og foreløpig har vi ikke lagt noen store konkrete planer for ferien. Kanskje jeg kan få sydd og strikket litt. Det tror jeg kan høres ut som en god plan!

Ønsker dere alle en flott helg, evt vinterferie!

2 kommentarer:

  1. Heisan, Susanne!! Herlighet, har ikke fått med meg at dere ikke har fått godkjenning i Bufetat....!!! Selfølgelig må dåkke anka! Nei, nå ble jeg trist på dåkas vegne.. Snakk om å møte motgang. Krysser alt jeg har for at det går rette vegen nå. Trøsteklem til deg!!!

    SvarSlett
  2. Hei og takk for klemmen, den varmer! Vi anker :-)

    SvarSlett