fredag 23. mars 2012

Helg, igjen!

Akk, jeg venter på den store inspirasjonen....men, den lar vente på seg, eller forresten så ubestemmelig som jeg er om dagen. Kanskje den faktisk er på vei. Det er spennende tider om dagen! Og jeg som har vært og er så fornøyd med meg selv, har lagt hele dette anke styret over til advokaten og tenker veldig lite på det, bare hver dag. Kommer det noe i posten idag.. eller kanskje imorgen..? Nei, ikke igår, heller ikke dagen før og heller ikke idag var det noe i posten. På mandag er det 4 uker siden vi sendte den fra oss. Og vi kunne ikke vært nærmere et svar enn vi er i dag. Stadig optimist og avslappet i forhold til utfallet, det kommer nok til å gå vår vei til slutt. Det kjennes så godt at det er ute av mine hender og jeg bærer det ikke alene!

Denne uka har jeg vært i Oslo/Ski på ny samling, denne gang hadde vi 2 dager, tirsdag og onsdag. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det, men så lærerikt det er, og jeg er så ydmyk over å få lov til å være en del av dette kullet! Når jeg først var østpå fikk jeg med meg et adopsjonstreff for Europa adoptanter i Drammen, så kjekt å treffe flere i samme båt. Jeg finner det så nyttig å prate med, høre og utveksle erfaringer. Selv om formen min var noe slakk var det veldig kjekt å treffe dere alle!

I forrige uke var jeg en tur innom Tante Mie og da fant jeg både mønster og stoff til meg selv. Det er vasket og tørket og ligger klar til å klippes og settes sammen. Men, først skal jeg ta igjen litt undervisning, fiolinprosjekt med juniorene mine. Jeg gleder meg stort!! Og ekstra flott er det at vi har så utrolig fint vårvær her så idag ble jeg helt inspirert og måtte handle div. frø på Plantasjen. Gjett om jeg skal grave i mold imorgen, men først søte fiolinister!

Ønsker dere alle en riktig flott helg, måtte sola skinne på dere alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar