onsdag 14. mars 2012

Mars.....


Bekymre deg ikke for det som er forbi,
vend deg mot det som kommer.
Vær ikke redd om det går langsomt fremover,
vær bare redd for å stå på stedet hvil.



Så går nå dagene, vi er fornøyde med å ha levert klage på avslaget vårt og kjenner at nå begynner jeg å bli spent på om vi snart kommer til å få noe nytt brev fra etaten. Så langt har vi ikke hørt noe. Det føles som om ukene går så fort, men det er jo bare 2 og en halv uke siden vi sendte det hele fra oss. Neste uke er det igjen klart for ny samling på Ski, 2 dager med studier... og i tillegg får jeg  med meg et aldri så lite adopsjonstreff i Drammen. Så mye kjekt på en gang. Idag har jeg vært en tur i byens sybutikker og jammen meg fant jeg et fint mønster og stoff til vårens tunika. Gleder meg til helga, å få sy litt og nyte livet. Var en kjapp tur i hagen også og det er så deilig å se snøklokker og krokus i full blomst! Det er vår, og jeg skal ut å fange den. Har kjøpt meg blomstersaks og nye hagehansker idag også så nå kan vårværet bare komme sånn at jeg kan starte hagesesongen. Jeg har planer om å få ferdigstilt vinterens strikkeprosjekter også denne helga, mon tro om jeg kommer til å rekke over alle planene. Ja,ja tiden får vise! Jeg ønsker dere alle en fortsatt god uke. 

1 kommentar:

  1. Tenker på dere og håper at dere får et hyggelig brev i posten snart.

    SvarSlett