mandag 19. desember 2011

Juleferie!

Noen er heldige og har fått Juleferie idag, jepp, det er meg!



Og jeg går på ferie med 7 kakesorter vel plassert i boksene, siste julegave ble ferdig i ettermiddag, alle julegavene som må sendes har ankommet adressatene og jeg vet at alle papirene har ankommet Bufetat. Så herlig å være i rute. Vel, det mangler et par ting, julevasken og julekortene....de rekker kanskje ikke fram i tide, men det er jo kjekt med romjulskort også. Julevasken stikker ikke av og jeg har ikke tenkt å ha folk på besøk inni skapene mine, ergo trenger jeg ikke å vaske der akkurat nå. Jeg har bestemt meg for å nyte de siste dagene, skrive julekort, vaske med grønnsåpe der det absolutt behøves, spille julemusikk på full guffe og kjenne julestemningen strømme på.

Selve Julehøytiden skal deles med familie, vi er så heldige å ha store familier og invitasjonene står i kø. Må innrømme at jeg gleder meg til å være ilag med familien, spise god mat og bare være tilstede. Aller helst kunne jeg tenkt meg å være alle plasser på en gang, bare for å se gleden hos liten og stor når pakkene åpnes! Det er så kjekt å kunne gi, og gjøre andre glad! Og det er like spennende hvert år om vi har truffet med julegavene, spesielt de som er selvgjort!

Ønsker dere alle en flott innspurt til Jul. Husk å nyte de siste adventsdagene, Julaften kommer uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar