søndag 11. desember 2011

3. søndag i Advent.

Så er jammen meg ei uke til unnagjort. To ensemble konserter er over og vi er klar for individuelle/solokonserter. I år har jeg gjort det bra, har hatt fiolinprosjekt og ukens resultat er at jeg stort sett har klart å fordele elevene mine på 4 konserter. Det betyr litt mindre raksing noe som passer meg helt fint i grunn. Kjenner at nå trenger jeg ferie fra hverdagens kjas og mas. 4 konserter før jeg får helt elevfri og 1 planleggingsdag så er det jul, høres ut som om det er ferie iløpet av denne uka, men det kan jeg med en gang avkrefte, 19/12 -2011 kl. 14.30 tar jeg ferie!  At jeg i tilleg er godt igang med julegavene og helt i rute med alle som skal sendes i posten til våre små og store rundt om i det ganske langstrakte land, gir en veldig god følelse!



Dagens plan var å ta seg en tur til årets julemarked, men det var så lite fristende vær.. og jeg er litt lav på energi. Da ble det juleverksted på haugen i stedet. Intet brød i heimen, måtte bli til rundstykker (ukens frokoster er reddet). Årets julegaver er nesten ferdige og klare til å bli pakket inn. Skal bare feste tråder og ordne med tante lapp på dem. Det er så godt å være i rute med gavene. Da kan jo de siste ukene bare nytes. Og jeg kan la det synke inn at i januar starter ett nytt kapittel, jeg blir student igjen. Målet er å bli Enhetsterapeut, og jeg er en av flere på kull 8 på Senter for Livshjelp som ligger på Ski, det er Audun Myskja som leder studiene.

Bekreftelse fra Bufetat har endelig ankommet haugen og der manglet de 2 viktigste vedleggene; adopsjonssøknaden og bekreftelsen på land. Jaja, tror det er lettere å ordne nye enn å få tak i kommunen.
Ønsker dere alle ei flott adventsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar