lørdag 31. desember 2011

Godt Nyttår!

Da har vi kommet til årets siste dag, Noen kavalkade over 2011 blir det ikke, men en oppsummering av året som har gått kan jeg prøve meg på. Dette blir slettes ikke vanskelig. 55 innlegg i 2011, ikke verst for en amatør og faktisk i snitt bittelitt mer enn 1 i uka. Mye av tiden har gått med til å vente, kjenne på frustrasjoner, sorg og glede. Begrepet TÅLMODIGHET begynner vi å få ganske god kjennskap til. Helsemessig har det vært ett godt og rolig år. Det er flott å leve, jeg nyter å bare være!

Om jeg skal komme med noen profetier for 2012 kommer det til å bli enda mer venting og akkurat nå er det veldig spennende med tanke på søknaden som vi har inne til vurdering. Jeg skal begynne på studier, Enhetsterapi, gleder meg til å lære enda mer. Det blir sikkert travelt, men jeg tror det er verdt det. Og det er absolutt ingen desperat flukt inn i noe nytt, jeg bare kjenner at nå er tiden inne for noe mer. Alltid kjekt og godt å fornye seg litt.

Først av alt vil jeg takke for det gamle, kjekt at dere følger med oss på veien, så vil jeg ønske dere et riktig Godt Nyttår.  Husk; alle store mål og ønsker begynner med små skritt og det må mer enn 1 million repetisjoner for at det nye skal bli ett nytt spor, stå på!

Hilsen lavendeloghjerter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar