tirsdag 26. april 2011

Tilbake til hverdagen.

Da var Påsken vel overstått og vips var vi tilbake til hverdagen igjen. Påskeferien har jeg bare slappet av og kost meg i det flotte været, en forsmak på sommeren. Plantet litt i hagen og flyttet på litt blomster og busker. Buskene har min mann tatt seg av. Det blir spennende å se hvilke blomster som har overlevd vinteren.

Denne uka er vi hundepassere, det er jo alltid hyggelig. Idag har jeg følelsen av å ikke ha sittet på rumpa i det hele tatt, først lufte hund, så stikke innom sykehyset for blodprøvetaking før kontroll på torsdag...og der må du ha god tid, hvilket jeg ikke hadde idag. Men heldigvis rakk jeg det innen jeg måtte til fysioterapi timen min, 2 minutt forsent, men fysioterapeuten var heldigvis også litt sent ute. Så var det en liten pause, akkurat stor nok til å spise litt og så på undervisning. Flyttet noen av dagens elever til imorgen for å få til alt.

Imorgen er det Adopsjonstreff på Lothes, det gleder jeg meg til, første gang jeg er med på det. Ellers har jeg funnet strikkepinnene fram igjen og tanken er at jeg må få brukt opp litt garn, men det er lettest å kjøpe nytt...tror det er noe alle kjenner til. Men det tar opp en del plass og når jeg nå i tillegg har fått sydilla....innebærer det til min manns store fortvilelse en del ekstra stoffer også.... Det er mye kjekkere å handle stoffer enn klær om dagen!

Ellers vil jeg idag avslutte med et lite sitat, jeg vet ikke hvem som har skrevet det, men jeg likte det.

·         Don't ever think you're nothing because somewhere along the line, there's going to be someone who thinks you're everything

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar