torsdag 14. april 2011

Påskeferie...snart...?

Idag er siste undervisningsdag før jeg tar meg en veldfortjent ferie! Denne uka har vi konsert og prosjekt uke og det er egentlig litt kjekt å bryte opp faste mønstre sånn når vi omsider er igang, men alltid litt ekstra planlegging på forhånd. Idag er det juniorene og KORK elevene som skal ha annen timeplan. Det skal bli godt når denne dagen er unnagjort for nå kjenner jeg at hele meg ønsker fri. Har lyst å finne fram symaskinen igjen og sy alt som ligger og snart er på tide å få ferdig så det kan bli tatt i bruk i år og ikke til neste år...

Gleder meg også bare til å ikke måtte gjøre noe som helst, bare ha tid til å surre rundt i huset, pyjamas hele dagen om så.

Må ta et tak på selvangivelsen, sjekke opp om alle tallene stemmer og sende inn litt korrigeringer. SÅ er det bare å vente og se på om det blir godkjent.

Ellers har jeg tatt en avgjørelse om å søke meg videre på skole, ikke innen fagfeltet mitt, men jeg har lyst til å prøve noe helt nytt. Så får vi se om motet holder seg til jeg har fått søkt og om jeg kommer inn på det jeg ønsker.

Helt til slutt idag har jeg lyst å dele et lite visdomsord med dere. Vet ikke hvem som har skrevet det, men jeg synes det er en fin leveregel, selv om jeg ikke alltid klarer å leve etter det.

-  Always listen to your heart...its on your left side...but its always right. ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar