mandag 4. april 2011

Atter en ny uke!

Bak oss ligger en helg fylt med tåke og regn, igår var vi en tur hos svigers det er alltid kjekt men jeg er så utrolig trøtt om dagen. Mest sannsynlig er jeg inne i en periode hvor bearbeider og jobber med ting og da vil det også si, slipper på ting og forhåpentligvis blir resultatet at jeg øker det totale energi nivået mitt. 

På adopsjonsfronten er det foreløpig ingenting nytt, satser på at Magne får napp iløpet av uka og at evt ny saksbehandler i kommun en er på plass sånn at vi kan komme igang igjen med de viktige tinga i livet :-) Det er litt frustrerende å ikke vite! Tålmodighet er en dyd! Denne uka har vi prosjekt uke i kulturskolen og konsertuke neste uke. Jeg har bestemt meg for å ta prosjektuken nærmere sommerferien og konsertuke/prosjektuke neste uke. Lurer på å engasjere en pianist og ta huskonsert med mine elever nærmere mai og juni. Ellers har jeg bestemt meg for å søke på alternativ utdanning, enhetsterapi og få meg litt flere bein å stå på. Kjenner at å jobbe hver ettermiddag og kveld er på sikt ikke aktuelt. Tror jeg må kombinere dette med noe annet. Og der kommer enhetsterapien inn i bildet. Nå lurer dere sikkert på hva i all verden dette er, men da må dere bare søke ordet ilag med *Audun Myskja og se hva som kommer opp. Utrolig interessante greier, iallefall for meg!

Ellers har jeg ukens motto: Ut å fange VÅREN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar