lørdag 25. august 2012

Blomster

Det er sensommer, ute regner det, blomstringen i bedene mine er på hell, men så kjekt det er med farger og blomster. De lyser opp både terreng og en kjedelig grå hverdag. Her i uka kom jeg på at jeg måtte ta bilde av bedet sånn at jeg iallefall husker til neste år hva som er staude og hva som eventuelt skal byttes ut og da kan jeg jo dele litt farge i hverdagen med dere også.

Denne uka var det tilbake til hverdagen, slutt på late feriedager og jeg må jammen meg si at disse dagene har gått unna! Midt i jobb oppstarten var det også tid for halvårskontroll og det er så deilig å kunne dele med dere at alt er fint, ingen tegn til noe residiv som det heter på fagspråket. Kontrollen og resultate skulle feires med en bedre middag, men det gikk i vasken med en rygg som låste seg. Da måtte mannen kjøre meg hjem istedet og etterpå sykle til byen for å hente sin egen bil. Så mye feiring..men det ble en



kaffimocca på oss istedet da. Alltid så turbulent i oppstartuka, timeplan som ikke funker og må snus opp ned på, men nå håper jeg at jeg er sånn cirka i boks. Neste uke er det samling i Oslo og jeg gleder meg til å treffe kull 8 igjen.

Igår var en del av oss kvinnelige kollegaer samlet til ost og vin hos Eli, koselig. Hun har en

sånn flott vinter/sommerstue, akkurat en sånn ønsker jeg meg også! Idag er det feiring av min yngste nevø, tenk han har blitt 16 år i sommer. Tiden går så altfor fort! Ikveld er det nabofest, det gleder jeg meg til. Ryggen den krangler ennå og forkjølt har jeg også klart å bli. Vel, forkjølt, det er vel egentlig bare noe som løsner i forbindelse med ryggen. Kropp, sinn og ånd, de går som hånd i hanske. Jeg ønsker dere en alldeles nydelig lørdag og en fabelaktig sensommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar