lørdag 4. august 2012

Fargerik?

Vi er nesten i havn med å pusse opp/renovere badet vårt. Siste finish mangler, men vi har begynt å flytte fra vårt midlertidige bad, vaskerommet. Og i den forbindelse har jeg vasket våre nye håndklær. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt at, ja, kanskje jeg for en gang skyld skulle ineteriørmessig kjøre litt gjennomført og rent, bare en farge på hånklær etc. Men så kom jeg på at vi har fått så mange nye håndklær, noen til Jul, bryllup og ulike anledninger. Så da var det å lete de fram og vaske dem. Og derfor i denne anledning har jeg fått noe å tenke på!


Hvis det var sånn at fargene på håndklær skulle beskrive oss eller i det minste si litt om oss eller hvordan vi blir sett på av andre må vel det eneste dekkende begrepet være; fargerik og ikke noen gråe mus. Jeg føler meg veldig fornøyd og glad med å være fargerik, da har jeg alltid en farge å male dagen med om den skulle bli kjedelig og grå!

Og gjennomført i stilen har jeg jo alltid vært, bare det handler om å kle seg i farger og ikke bare i en farge! Ønsker dere alle en nydelig helg, om du skal farge dagen din med å dra på Etnemarknad, være barnevakt eller bare nyte noe fargerikt i glasset!

1 kommentar:

  1. Hei Susanne!
    Synes det så fint ut jeg med de ulike fargene i skapet ditt. Uansett er du en fargerik person enten du har alle håndklene i en farge eller ikke. Ikke lett og gjennomføre det vil jeg tro. Kosa deg. Go natt <3

    SvarSlett