lørdag 1. oktober 2011

Helg igjen :-)

Hadde planer om å blogge i Wien og etter Wien, i uka som gikk...men jeg har ikke rukket det. Men nå var det en ledig stund og tid til en oppdatering! Aller først har jeg lyst å dele noen ord med dere som jeg har funnet hos Denise Linn:

Live life as fully as you can. Don't try to be perfect. If you make mistakes---and you will---learn from them, even enjoy the process with gentle amusement. Experience everything. Embrace everything. Accept your human self with as much tender love as your divine self . . . and you will know happiness.

Wien var fantastisk med alle sine ca et par og 20  varmegrader. Masse fint å se, slott, hager, blomster, konserter og nydelige kaker og kaffi. Søndagen var vi i konsertsalen hvor Nyttårskonserten blir sendt fra. Hvilken sal, for et orkester og hvilken solist! Det var bare så utrolig bra. Vi hadde oss også en tur til Grinzinger, det var en flott plass, anbefales på det varmeste!

Denne helga har vi hatt Indian Summer hos oss, og det passer jo bra siden jeg reiser på kombinert spilleoppdrag og ferie til Spania neste helg. Malaga her kommer jeg. sol og varme, fornøyelse og glede! Kjennes godt ut at vi snart har høstferie, føles som om vi har holdt på i 6 mnd, men det er jo faktisk bare 6 uker. Stønn, hvordan skal dette gå?? Heldigvis har jeg fornemmelse av at jeg har hatt denne følelsen før, egentlig så er hver oppstart av et skoleår så intenst. Det er godt at timeplanen er i boks og at det meste har begynt å falle inn i rutiner, det lover bra for etter høstferien.

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar