torsdag 22. september 2011

Wien

Da har jeg funnet fram kofferten og favorittklærne, så nå er jeg klar for avreise til Wien ilag med kjekke kollegaer. Det kommer til å bli spennende, har sett så mange bilder og hørt mye om Wien og endelig skal jeg besøke den. Gleder meg til en weekend med fylt med konserter, kaffi, god mat. Litt shopping får vi vel også tid til innimellom slagene. Det blir iallefall minst en tur i notebutikken og forhåpentligvis får jeg med meg hjem noen godbiter derifra. Gleder meg til å bare rusle rundt og nyte livet litt, bare være og ikke måtte haste videre til neste ting jeg burde eller skulle hatt gjort. Skal ha med meg en god bok til å lese på flyet og ja, et lite strikketøy får jeg sikkret også plass til.

Sa jeg at det er meldt ca 20 grader....? Nyt helgen, det skal iallefall jeg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar