tirsdag 25. oktober 2011

Grrrr!

Kjenner at jeg blir bare bittelitt irritert idag! Vi har jo ikke fått noe bekreftelse fra Bufetat om mottatt søknad så idag fikk vi sjekket opp hvor i all verden søknaden vår hadde blitt av. Og desverre, den hadde ikke gått fra kommunen ennå....lederen var ikke fornøyd og deler av det måtte skrives om før den gikk i posten til Bufetat. Det minste de kunne gjort var jo å gi oss beskjed, vi har jo vært så fornøyde og glade for at vi endelig hadde kommet oss ett skritt videre. For en nedtur når det nå viser seg at vi ikke har kommet videre. Og de har jo bare hatt ca 6 uker på det.....jeg skjønner at folk har det travelt, men nå kjenner jeg at tålmodigheten min begynner å bli litt tynnslitt, bare en smule! Heldigvis var mannen i huset ganske klar i talen, og heldigvis for at vi sjekket det hele opp. Tenk hvor mye lengre tid det hadde kunnet gått hvis ikke. Om en uke er det 1 år siden vi leverte søknaden til kommunen, og jeg kan bare si at Ting Tar Tid! Og ja, det stemmer at Tålmodighet er en dyd av nødvendighet i denne bransjen.

Å ja, nå kjenner jeg at sympati erklæringer hadde vært fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar