mandag 7. mars 2011

Vinterferie!

Idag er det mandag og første dag i vinterferien, hvilket startet med en time hos akupunktøren min og ble etterfølgt på kafe med en god kollega.

Været er helt presist sånn: være inne og kose seg vær! Ellers har ettermiddagen gått med til å lete opp andre adopsjonsbloger, men så langt har lesefangsten latt vente på seg. Sitter nå og lurer på hva jeg skal gjøre i ettermiddag og kveld, om jeg skal ta meg en tur på Tante Mie sin sykafe, eller om jeg bare skal bli hjemme....tenke, tenke, gruble, gruble... Jeg har jo absolutt nok å ta tak i her hjemme også, både på symaskinen og ilag med strikkepinnene. Men det frister meg absolutt siden jeg ikke får det med meg til vanlig pga jobbingen:-) Ellers erdet fornøyelig, har en kollega på vinterferie i London og hun har fått med seg betillingsliste på noter og hun hadde fått tak i alt jeg ønsket meg og litt til. Det eneste jeg mangler er en konsert, men den kan jeg ta på nettet. Så da er jo livet ganske i rute til etter vinterferien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar