fredag 18. mars 2011

Fredag..

Da var det fredag igjen og ukene går bare så altfor fort! Synes bare at tiden aksellerer i tempoet sitt, hvor blir dagene av og hva fyller vi den egentlig med? Fyller vi dagene med det vi selv ønsker og kjenner at vi har lyst til, eller tenker vi ikke etter og bare kjører på uten å tenke og kjenne etter?

Jeg gjør nok begge deler, men denne uken har jeg brukt litt tid på å ergre meg over ting og har kommet til at det trenger jeg ikke. Det er jo egentlig bortkastet energi, jeg får heller ta litt tak i ting og evt endre det til det bedre. Valget er jo til syvende og sist mitt! Jeg kan velge å gjøre noe med det, eller jeg kan velge å ikke gjøre noe.

Idag hadde jeg tenkt meg en tur til Bergen på alternativmessen, men det frister ikke så mye med dette snøværet så jeg tror jeg blir hjemme og nyter livet litt :)

Ha ei flott helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar