tirsdag 1. mars 2011

Mars.

Da sierkalenderen mars og våren er snart i anmarsj, det kan jeg like! Oppdaget i helga at påskeliljene i bøtta som har hatt vinteren sin i garasjen var begynt å komme opp igjen, kanskje litt tidlig å sette dem ut, men må si at det frister meg!

Helga var deilig, stilt og rolig og jeg tilbrakte mye tid ilag med symaskinen, fikk gjort en del prosjekter ferdig samtidig som jeg fikk påbegynt noe som jeg kjøpte stoff til ifjor, sånne vesker til å ha strikketøyet i, med hull i bunn sånn at tråden kommer ut der og holder seg inni veska. Den har litt forbedringspotensialet, men jeg er så langt fornøyd. Tenkte jeg skulle lage hempe så kan den festes hvor som helst alt vi trenger da er en karabiner krok.

Idag får vi besøk av søster til Magne og ungene som er hjemom en rask tur fra Hallingdal, det skal bli kjekt å treffe dem igjen, er så lenge siden jeg såg dem sist. Ellers er jeg veldig klar for å få et brev i posten som sier litt mer om saken vår i kommunen. Kunne tenkt meg å bli ferdig med sosialrapporten iløpet av mars,  igår faktisk! MEN, vi får vel bare smøre oss med tålmodighet...har full forståelse for at de har mye å gjøre, men akkurat nå skulle alt vært gjort igår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar