mandag 31. januar 2011

Siste dag i Januar

Da er vi allerede kommet til siste dag i årets første måned og så mye har skjedd, for en herlig start på 2011!

I 14 dager nå skal vi være hundevakt på Victor, kanskje det er akkurat hva jeg trenger for å komme meg ut på tur...? Bare hælen min hadde vært hundre prosent skulle jeg mer enn gjerne gått lange turer, satser på at den kommer seg nå.

Til helga er det tradisjonen tro Kjempeseminar i Stavanger, det tror jeg kommer til å bli kjekt. Reiser ned fredag formiddag og har den dagen til egen disposisjon før lørdag og søndag går i ett bankende kjør. Masse energi og ca 250 unger. Det skal bli veldig kjekt. ellers denne uka kan jeg glede meg til kollega lunsj på onsdag mellom en legetime og naprapat behandling. Torsdag skal jeg snakke med NAV om hvordan vi gjør det med jobb fra April av.... Neste uke er det nytt møte med Karmøy Kommune ang adopsjon. Men så roer det seg ned med avtaler.

Ønsker dere alle en super start på februar. Og ja, disse bildene kommer snart, jeg vasket klærne i helga, og jeg må bare stryke dem og legge opp foret på skjørtene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar