onsdag 19. januar 2011

Ny uke og allerede halvveis..

Så utrolig fort tiden går, dagene bare løper avgårde! Forrrige uke var veldig produktiv, om det skyldes at mannen var bortreist på kurs vet ikke jeg... Fikk gjort ferdig 2 tunikaer/kjoler en i velour og en i ull. Den i ull var bestilt og den i velour ble geburtsdagspresang til min gode venninne Camilla. Ellers ble det klippet og sydd 3 tunikaer i velour, 2 skjørt og en kosebukse til en liten nevø:-) Allerede påbegynt neste års julegaver, en deilig følelse :-))) Kurset hos tante Mie var en stor suksess med andre ord.

Formen er stigende etter å ha vært veldig trøtt i romjula med påfølgende forkjølelse. Jeg startet å ta D-vitamin og synes at det har dratt meg i en rett retning.

Når jeg var hos Tante Mie ringte telefonen og jeg veide raskt for og imot om jeg skulle ta den, det var et Karmøy nummer...dere skjønner jeg skal snart ha ny samtale med NAV og var ikke sikker på om jeg hadde lyst å ta den i tilfelle det var dem. Men heldigvis for meg at jeg valgte å svare på den samtalen, det var fra Karmøy kommune og nå har vi fått første dato for samtale ang adopsjon og sosialrapport. Så nå er vi skikkelig offisielt kommet oss over til neste steg...skummelt og kjekt på samme tid, så nå skal kommende helg brukes til å rydde hus og sette meg inn i hva de behøver å vite om og av oss:-) Og i tillegg skinner sola idag, det var godt å se den gule sirkelen igjen og få litt følelse av forskjell på dag og kveld/natt igjen!

Jeg skal legge ut bilder av forrige ukes kreative prosjekter men må bare få tatt bildene først. Ha en fortsatt god uke, alle mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar