torsdag 17. april 2014

God Påske!

God Påske! 

Nå er det omsider ferie på meg også. Har jo hatt undervisningsfri fra Kulturskolen, men jeg har benyttet fridagene mine godt. Har nemlig vært på kurs, Pilgrim, og fått mange flere teknikker, mer kunnskap, gjort mye meditasjon og jobbet masse. Et av de flotteste kursene jeg har vært på noensinne, herlig medkursister, veldig dyktig og inspirerende lærer, Jim Gilkeson. Tenk han kom helt fra USA, California, og til oss her på Haugalandet. Føler meg veldig glad og privilegert og jeg gleder meg allerede til neste kurs. Nå er det fri og dagene skal nytes til fulle ilag med min kjekke mann. Strikking, familiebesøk, turer og alt som hjertet begjærer. Gleder meg også til å praktisere alt det nye!

Nyt Påsken hvor enn du måtte befinne deg. Ingen hast, ingen rast..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar