søndag 27. april 2014

Aprilsommer

Dette været kunne jeg lett blitt vant til! Idag har vi hatt 19 grader i skyggen og vi er bare i slutten av April. Håper det blir noe finvær i sommermånedene også! En liten stemningsrapport fra haugen kommer iallefall her. Og for alle dere som venter på nyheter, det kommer til å gå noen uker til før vi vet noe som helst. Bare ut i en liten ekstra runde her lokalt før noen avgjørelse vil bli klar. Hva finner vi på mens vi venter, jeg har ingen negler å bite, men mange gode bøker å lese, strikke, kollokvie, komponering og for å si det sånn, kjeder meg ikke. Har såvidt begynt med hagen også, men bare litt. Har ikke lyst at det skal stryke med om det blir kaldt og nordavind igjen. Ellers er jeg snart klar for å finne symaskinene mine, har lyst på ny sommerkjole, nok stoffer å velge i, men hvilken modell har jeg lyst på? Inntil videre ønsker jeg dere alle en nydelig vår, carpe diem!



Solnedgangen vår i kveld. Litt skyer i horisonten, mer som formasjoner å regne. Vi satser og går for godvær imorgen også! 


    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar