lørdag 28. desember 2013

Romjul.

Da må jeg i skrivende stund konstatere at vi har kommet til 4.dag Jul og er godt på vei mot slutten av 2013. Jeg har ikke tenkt å komme med noen kavalkade hverken i bilder eller ord, men bare oppsummere året som et aktivt år. Tida har gått fort, til tider litt for fort sånn at jeg nesten har klart å lage snublefot på meg selv... Men, det har vært et flott år! Litt nytt og mest gammelt når det gjelder jobb fronten. Måtte 2014 bli et like flott og inspirerende år som 2013 har vært, fylt med alt som hjertet begjærer!

Foreløpig ser 2014 ut som følger:
- Siste året på Enhetsterapiutdannelsen; oppgaveskriving og eksamen. (Kommer sikkert mål...
  til nov.... håper jeg!)
- Blomstermedisin kurs i Januar, februar og mars.
- Kjempeseminar 2014.
- Satser på friskmelding og siste halvårskontroll på sykehuset i mars!
- Jubileumsår med Mandskoret af 1914.
- Seminar med Mandskoret.
- Reise....? Jo, en reise blir det sikkert også tid til!
- Date med symaskinen, må få det til!

Og mesteparten av denne listen kommer til å skje i første halvår....., kan lett bli litt travelt men forhåpentligvis mest kjekt! Det blir spennende å se hva mer året har å tilby. Noen har allerede startet med en forsiktig overgang, i alle fall minne og forberede oss på hva vi har i vente 31.desember.. Forsiktig prøving av årets fyrverkeri, blir sikkert mer ettersom dagene skrider frem. Jeg, for min del, står glatt over hele oppskytingen. Fine farger, men kan spare meg for smellene!

Ønsker for 2014 eller forsetter?
Skulle gjerne fått kommet i gang med mer trening, følge hjertet, mer body talk og mindre mind talk! Ha en flott oppladning til årets siste dag, vi snakkes snart igjen!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar