torsdag 29. august 2013

1,2,3 Høst!

Vi er i slutten av august, sensommeren har ikke vært mindre enn helt fantastisk flott! I dag sier lufta; jeg gir dere en skarp snert bare for å minne dere om at vi snart går inn i september...det uunngåelige er i ferd med å skje! Høsten er i ferd med å melde sin ankomst. Jeg har nå tenkt å nyte fine farger ennå, bra for meg at jeg er glad i både sommer og høst farger!

Høsten fortsetter der Våren slapp taket, jeg har nok å henge fingrene i. Skoleåret har startet og jeg er ganske bra i boks med timeplanen. Ser at jeg må være flink å holde tunga beint i munnen og bruke kalenderen flittig. Må også sette av helger, kalenderen og høsten er allerede i ferd med å fulle seg opp med seminarer og kurs. Har jo lovet meg selv å holde et moderat tempo og ikke gå for hardt ut. Men, det er jo noe med egoet som soler seg i glansen av å være populær og flink på sitt fagfelt sammen med et indre driv som av og til kan minne om en duracell kanin. Egentlig er det nok to sider av samme sak, men jeg må jo være helt ærlig, herlighet så godt å være på topp energimessig igjen! Denne sommeren har gitt påfyll og batteriene er bra ladet. Å ha overskudd til å gjøre mer enn de daglige og ukentlige forpliktelsene!

Faktisk, første gang på mange år hvor jeg kjenner meg inspirert og gleder meg til å gjennomføre og gå på et nytt skoleår. Har fylt på med litt nye noter, nye samarbeidspartnere, nye arbeidsoppgaver. Jeg skal prøve meg som lærer i kulturskoletimen og jeg har tatt utfordringen, skal prøve meg som mannskordirigent. Etter å ha ryddet i både noter, strikkeprosjekter og sy prosjekter er jeg klar til å starte nye kapitler og prosjekter. Jeg ønsker dere alle lykke til med deres egne prosjekter. Når en dør lukkes åpnes en annen og nye ubrukte ark er klar til å tas i bruk. Jeg har kvesset fargestiftene mine og har tenkt å ta i bruk hele fargeskalen.

Litt misforståelse i innhenting av attester, derfor kan jeg ikke gi dere en oppdatering om et skritt nærmere innsending av adopsjonspapirer idag. Vi samler fremdeles papirer og tålmodige er vi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar