onsdag 24. oktober 2012

Høst = Kulturnatt



Denne uka har sola vært mye fremme, vi har hatt noen dager med flott høstvær, kjenner at solen varmer ennå, og i tillegg har det vært lite vind! Så langt har det vært ei flott uke! Høsten er alltid litt travel, først er det en timeplan som skal på plass og elever som skal komme igang, så kommer høstferien og da er det Kulturnatt et par helger senere, elever som skal klargjøres til konsert og vise frem noe av høstens produksjoner.  Jeg liker at det skjer ting rundt meg, men nå har jeg følelsen av at det er akkurat på grensen til å bli litt for mye...føler jeg mister oversikten så det er veldig godt med en rolig formiddag som jeg har dedikert til å få en oversikt over livet og ukene som ligger foran meg. Har en følelse av at det kan hjelpe på å få kaos følelsen utlignet. Det var jammen meg godt å få en deilig høstferie før hverdagen skikkelig tok tak i meg for nå går det virkelig i ett, både ukedager og helger. Jubileumskonsert i helga som var, kommende helg er det Kulturnatt og da er jeg i ilden både fredag og lørdag, og begge dagene skulle jeg helst ha delt meg i to for å rekke alt jeg egentlig skal være med på. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å løse det.. ender vel opp med å ikke få med meg alt.... hvis ikke tilfeldighetene slår til og det ordner seg, legger seg helt til rette.


Neste uke er vi allerede kommet til november, da skal vi ha helgesamling på kull 8 og jeg er så heldig å få to østlandshelger på rad i november. Jeg skal nemlig til Drammen for å holde folkemusikk kurs på Kulturskolen der. Det er noe jeg gleder meg til! Ikke minst å treffe søsters familie og kanskje rekker jeg et besøk og to hos venner også. Bildene idag er tatt iløpet av det siste halvåret, Etnefjellet og Åkrasanden, veldig kjekt med speilrefleks kamera!

Enn så lenge, nyt livet og fang hverdagslykken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar