søndag 22. april 2012

Tur til Emden

Tid for oppdatering da jeg ser det er en stund siden sist!

Det har rett og slett kokt litt over hos meg etter at Påskeferien var over, men nå kommer det forhåpentligvis en litt roligere periode fylt med lyst og mindre plikt. Jeg har vært vikar i mandskoret, Kull 8 samling på onsdag, hjem samme dag, pakke kofferten og torsdag bar det avgårde på jobb i Tyskland. Det var ungdommene våre som skulle på orkestertur til Emden og der var jeg både leder og bratsjist. Vi reiste med fly til Bremen, buss videre til Emden og overnattet på Ungdomsherberget. Vertskapet hadde lagt opp et stramt program og jeg har klart å bruke kun 30 euro, tror dette må være ny rekord. Er sikker på at vi har gått mange mil både fredag og lørdag. Deler av spaseringen var i flotte natur områder ved kanalen. Fredag spilte vi skolekonsert og kirkekonsert, lørdagen var dagen vi skulle bli litt mer kjent med de tyske elevene og lederne som forhåpentligvis kommer på retur besøk til oss en gang. Så flinke og lydhøre ungdommer vi jobber med, ingenting tull eller tøys og bare skryt å få overalt hvor vi var. Lange dager, korte netter, tidlige morgener og mange inntrykk.....ikke rart jeg er trøtt!

Det gleder meg å se at mange dropper innom bloggen og følger med i prosessen vår og mine hverdagslige sysler og kreativiteter! Vi har jo som sagt kommet oss videre til Bufdir og har nå fått brev om at de har mye å gjøre så det var dette med tålmodighet da....men vi har iallefall fått tildelt saksbehandler. JIPPI! Det skjer jo en bevegelse i systemet da. Og ja, jeg er veldig, veldig spent! Så spent at strikkepinnene og symaskinen går varm her hos meg. Det har altså oppi all reising og jobbing blitt en ny kjole på meg, en strikkebukse, en tunika, to luer og den tredje under produksjon. Bilder kommer snart...:-)

Jeg ønsker dere alle en riktig flott uke!

1 kommentar:

  1. Så godt at du har så mye å gjøre når saksbehandlingen trekker ut. Jeg krysser fingrene for at det ordner seg til slutt.

    SvarSlett