onsdag 22. juni 2011

Sommerferie!

Da har jeg sett over instrumentparken, (bestilt hos sjefen) det vi mangler til høsten og lagt timeplan. Det var siste rest som måtte i boks før jeg kunne ta meg sommerferie. Utrolig deilig og dette må vel være rekord, har aldri vært så kjapt i mål med etterarbeidet.

Symaskinene er funnet fram, nye stoffer til vasking og jeg kan bare kose meg dagen lang, faktisk gjøre akkurat det som passer og faller meg inn. Utrolig deilig tanke! JEg har fått meg et motto, jeg skal fange sommeren og bare nyte hver lille ting. Igår fikk jeg sydd ferdig en tunika, dvs to av samme slag. Eneste som skiller dem er at den ene er kantet med rosa og den andre med brunt. Blå bunn med kvite små prikker over det hele. Det er så kjekt og tilfredstillende å gå i hjemmelagede klær! Og ja, jeg ble ganske fornøyd med den utførte oppgaven om jeg skal si det selv.

Måtte dere som leser få fortsatt nydelig uke!

1 kommentar:

  1. høres kjempe bra ut, tante! sy masse og nyt hver en dag. (:

    SvarSlett