fredag 3. juni 2011

Juni og sommeren på besøk.

Idag har vi endelig fått finvær igjen! Helt siden siste blogginnlegg har det vært kaldt og surt. Så mye vind og regn at jeg har til tider begynt å lure på å emigrere til varmere strøk! Jeg som var så fornøyd med at jeg hadde klart å få underlag sist det var varme på besøk har til de grader fått bevist idag at der tok jeg grundig feil. Jeg smurte meg etterhvert med faktor 20, men det var ikke nok. Ikveld er jeg knall rød på hele venstre siden og litt tendenser på høyre. Heldigvis har jeg hatt vett nok til å ha på solbriller, men det ser jo temmelig komisk ut, ser ur som Fantomet, men detsvarte er byttet ut med Blendende KVITT!! Tro om jeg fikk mange ekstra blikk på meg idag når jeg handlet mat....say no more! Så imorgen blir det høyere faktor og full tildekking på de mest brante plassene og kanskje gå litt uten solbriller for å minimere skillet...


Ellers har jeg nedtelling til ferien og har den siste uka vært innom en oppdatering av immunforsvaret. Herlighet, det er lenge siden jeg hadde sånn hoste, vonde bihuler og feber. Det resulterte i en tur til min gode hjelper, homeopat, og se om jeg kunne få litt mer balanse i systemet. Det har heldigvis stilnet både hoste og lettet på trykket i bihulene. Godt med gode hjelpere!! Så nå er jeg klar for å dukke litt ned i bedet imorgen og plante litt stauder og blomster. Alt jeg plantet ifjor har rett og slett strøket med i vinteren som var. Så da er det på'ann igjen.

Nyt helga folkens, ut å fange sommeren:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar