mandag 25. mars 2013

Påske!

Da har Påskeferien kommet, så godt å få ferie og tenk den kom på helt riktig tidspunkt og ikke en dag for sent (glise, glise og sårt tiltrengt).

Siden sist innlegg har det gått i 100 her. Fantastisk kurs ilag med Audun Myskja for en energi, elever og planlegging av DKS turne som skal igang på den andre siden av Påsken. Og for et nydelig vær vi har, jeg nyter å skue solen fra min terrasse, slikker sol og tenker D vitamin, Ja takk! 

Rett før helga var jeg ute på tur, gikk langs sjøen og i ene vika jeg gikk forbi talte jeg ikke mindre enn 15 svaner, både store og små og det som man bare ser på "profesjonelle" fotografier to svaner mot hverandre som dannet et hjerte. Selvfølgelig var jeg for treg til å få det dokumentert, men vakkert var det. Nå venter jeg bare på at det skal bli litt varmere i lufta og at telen i jorda forsvinner sånn at jeg kan få startet plantingen og se hva som eventuelt har overlevd mange måneder med barfrost. De siste dagene har det også rent inn med familie som har tatt ferie, koselig å se små og store igjen, altfor lenge mellom hver gang. Jeg ønsker dere alle en riktig flott Påske høytid måtte en ringe god mat, prat og hvile. 

Hilsen lavendeloghjerter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar