søndag 10. februar 2013

Oj! Allerede vinterferie..

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne og skrevet! Det var dette med tid og rom i en travel hverdag. Jeg var litt betenkt med å gå inn i 2013, såg at det kom til å starte i et forrykende tempo og var litt bekymret for om jeg skulle klare å holde følge. Nå er januar unnagjort og vi er godt igang med februar, snart i midten faktisk! Og til min store glede holder jeg tempoet og har en energi som jeg ikke har hatt på lenge. Har hatt noen fantastiske samlinger ilag med kull 8 på Ski, jeg er bare så utrolig glad i de menneskene og føler meg priviligert som får lov til å treffe dem sånn ca 1 gang i måneden.

2013 er jammen meg et år hvor mye nytt ser ut til å komme min vei, rytmikk, enhetsterapi behandlinger, kor seminar, Aloe Vera..ja, kjenner meg nesten litt svett med tanken og samtidig litt høy på livet. Jeg har fått tak i mange viktige ting som har holdt energien min litt nede og det er jammen meg deilig å være i flyt sonen! Det blir godt med en undervisningsfri uke, få roet litt ned, sette ting i perspektiv, sy litt, tilegne meg enda mer kunnskap og ta et par viktige avgjørelser. Jeg har ennå ikke funnet ut av mine nyttårsforsetter, derfor fortsetter jeg som før. Mine intensjoner for 2013 har jeg heller ikke fått tak i, men kanskje det handler om å bare være og tillate. Det er iallefall stort nok og en kunst i seg selv. Idag har vi et strålende klart vintervær, med sol og her inne sitter jeg. Frister ikke å gå ut for det kjennes ganske kaldt ut. Men, jeg tror det er den rette dagen til å vaske nye stoffer som skal forvandles til skjørt, kjoler og tunika. Kjenner det kribler i fingrene, klar til å ta symaskinene fatt. Satser på å få lagt ut litt bilder av de ferdige kunstneriske prosjektene etterhvert.

Jeg ønsker alle mine gamle, nye og trofaste lesere en helt fantastisk flott bolle-søndag og gratulerer med dagen til alle mammer! Og til dere som har fått Vinterferie, kos dere og nyt den!

2 kommentarer:

  1. Så herlig å lesa <3 Graulera, du e blitt Enhetsterapeut!!! Nyt vinterferien og 2013 :D Eg glede meg te å treffa deg! Kjempeklem fra Tuva

    SvarSlett
  2. Takk, Tuva! Jeg er ikke helt ferdig med studiene ennå, men har så smått begynt å praktisere og øve meg :-)

    SvarSlett