onsdag 19. desember 2012

Julen er innen rekkevidde.


Tredje søndag i Advent har vært her og vi er allerede halvveis i siste uke før Jul. Jøje meg som tiden flyr! Alle gavene er innen rekkevidde, må bare montere noe strikketøy, satser på at vi rekker det innen lørdag. Huset er langtfra striglet, ryddet i kveld og imorgen får vi finne grønnsåpa og svinge vaskefille og kopp. Jul blir det jo uansett og det på samme tid som i fjor. Til helga blir det tur til svigers, hente juletre og på søndag blir det gløgg og kakao med naboer og etterhvert pynting av tre. Gleder meg til julaften, da skal vi for første gang feire hjemme. gleder meg til lat morgen og mye nostalgi på tv skjermen. Jeg spiller til gudstjeneste utpå dagen og det pleier som regel å hjelpe på stemningen. Jeg hadde julestemning for et par uker siden, men nå er den som blåst vekk. Litt snø som daler akkurat under middagen har jeg også bestilt, akkurat nok til å gi stemning.

 Jeg ønsker dere alle en fortsatt god uke. Husk å nyte siste innspurt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar