søndag 23. desember 2012

God Jul.

Da har Julen kommet og jeg har tatt den imot med åpne armer. I skrivende stund er lillejulafta på hell og jeg gleder meg til imorgen. Da skriver vi nemlig et nytt kapittel i vår lille fammilie, vi starter å lage vår egen juletradisjon. Eller vår egen juletradisjon, det har vi jo egentlig gjort noen år, men nå kommer det en liten tilføyelse, nemlig Julaften hjemme i vårt eget hus. I alle juleforberedelsene har jeg ikke funnet tid til alt jeg kunne tenkt meg å gjøre, men da har jeg desto mer å glede meg til å kunne gjøre neste år. Det er nok mange som savner noen juleord fra meg, men det ble ikke tid, jeg prøver igjen til neste år! Vi streber alle mot det samme "den perfekte" Jul -med alt det innebærer. Men hva er egentlig den perfekte Jul, gave eller mat? Jeg har ikke svaret, det eneste jeg vet er at hvert år bærer med seg sine minner, for å kalle noe en tradisjon må det iallefall gjentas minst 2 ganger...



Husk å ikke miste deg selv på veien. Husk at godt nok er mer enn godt nok! Vi er så flinke til å stille høye krav til oss selv og siden vi er våre verste dommere synes det noen ganger vanskelig å få karakteren godkjent.

Med disse ord og tanker vil jeg ønske dere alle en velsignet og fredelig Jul og et riktig Godt Nyttår!


Varm og god klem fra meg, lavendeloghjerter.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar