søndag 28. august 2011

Rapporter og attester....

Nå, er det en stund siden siste oppdatering, det er med vitende vilje! Men nå har det skjedd veldig mye siden sist, vi er ferdig med 3 hjemmebesøk, fikk først 1 rapport som vi måtte rette opp litt i faktadelen. Nå har vi fått den redigerte rapporten og vi må bare få samlet inn oppdaterte attester så er vi klar for å sende hele greia videre. Det er travelt med både oppstart av høstsemesteret og holde på med adopsjonspapirer og selvfølgelig har det oppå dette kommet både et viktig møte med Nav, siste 4. mnd kontroll og løpe rundt på de siste kontorene og få alt vi mangler og fordypningsuke hos fysioterapeuten. Men vi gjør det med et smil og vet vi kommer til å lande trygt om noen uker :-) For vi er ett skritt videre i prosessen, snart klar for å navigere oss ut av storbyen og finne den rette motorveien til Ungarn!

Imens og innimellom holder jeg på med mine kreative puslerier og prøver å manøvrere meg gjennom noen travle uker med tunga beint i munnen og måtte alle tilgi meg om jeg skulle komme til å glemme noen avtaler av ulik karakter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar