mandag 1. november 2010

Ny uke

Da var det igjen ny uke og hørte jeg noen si blanke ark, i så fall stemmer ikke det helt! Det har vært en hektisk start på uka. Må gjøre klart for vikarene som skal trø til når jeg gjennomfører en etterlengtet ferie. Svart bukse måtte anskaffes til kveldens spilleoppdrag for jeg hadde rett og slett ikke lyst å ha hverken skjørt eller kjole på. Det er lenge siden jeg har vært ute på oppdrag, ikke siden før jeg var syk og snakk om å være nervøs, kan ikke huske at jeg har hatt bueskjelven på mange år.... Men det gikk nå heldigvis på et vis, det virker ikke som om at publikum reagerte, og selvkritisk er en jo alltid!

Imorgen blir heldigvis en normal dag og siste undervisningsdag på en uke, det skal jammen meg bli godt med en velfortjent ferie:-) Idag er det forresten 2 år siden jeg ble fridd til og sa ja, jammen meg går tiden fort! Det er jo bare en måned til vi har 1 års bryllupsdag..

Ellers skal vi skrive under på papirene ang adopsjon på onsdag og sende dem inn til kommunen, det blir spennende tider fram mot jul og neste år. Ønsker dere alle ei riktig flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar