torsdag 11. november 2010

Hjemme igjen.

Da er vi vel hjemme fra ei flott uke i Spania. Aktivitetsnivået vårt har vært ganske labert, men vi har spist god mat og lest mange gode bøker. Været var sånn passe, veldig bra i begynnelsen så ble det litt kjøligere og mer vind. Det ble ganske kjølig om kvelden og jeg begynte å lure på om jeg hadde tatt med meg for lite varme klær. Men det gikk heldigvis bra mye takket være ulljakka mi, en varm armkrok og utenpå jakke:-)

Når vi kom hjem låg det brev fra Inor Adopt og vi er godkjente hos dem til å ta imot et barn evt søsken fra Ungarn med aldersramme 0 - 5 år. Det er så deiligt at alt så langt har gått greit. Nå er det bare å vente på at kommunen skal ta kontakt sånn at vi kan få utarbeide en sosialrapport. Og håper at vi slipper unna med karantene etter at jeg hadde eggstokkreft.

Imorgen har vi lærermøte på jobben og etterpå HMS runde. Når arbeidsdagen min er over sender jeg mannen til fjells på dugnadsfest, jeg må bli hjemme og øve på Messias. Men jeg skal ikke øve hele tiden, jeg skal legge inn passelig med pauser på symaskinen og ilag med strikkepinnene:-) Ha ei flott helg om vi ikke snakkes før!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar