fredag 26. juli 2013

Sommer og sol!

Ingen plass er så flott som når Haugalandet får sommerkappen sin på! Vakre og flotte sandstrender med Syden kvalitet, iallefall på land. Ennå bittelitt kaldt i sjøen, men ikke så kaldt, har badet opptil flere ganger i år. Sjøbading er bare så ubeskrivelig godt! Gjør godt for både kropp og sjel! Tenk, jeg har klart å finne tilbake til glemte blomsterdufter fra barndommen, på vei fra stranden til parkeringsplassen, o'lykke!

Ingenting er som late sommerdager, nyte trappekaffi og spise frokost ute. På ettermiddagen avgårde til stranden ilag med store og små venner, grille, fange krabber, bygge i sanden og skape gode minner som kan tas frem når årstiden blir mørkere og kaldere. Jeg kjenner meg så rik, ikke i penger, men rik på gode minner og venner som blir med på mine til tider sprøe påfunn. Takk, for at dere er dem dere er og ikke minst er jeg sånutrolig glad for at akkurat dere er en del av mitt liv!  Gleder meg til å se hva som ligger bak neste sving. Idag har min bedre halvdel endelig fått ferie, gleder meg til å se hva kjekt vi skal finne på de neste ukene.

Jeg ønsker dere alle sammen en fortsatt god sommer! Måtte den bringe flere godværsdager med latter  og gode minner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar