onsdag 29. desember 2010

Tante Mie

Idag har jeg vært på stoff salg hos Tante Mie, altså tekstiler og sytråd:-) Og jeg har gjort så mange gode kjøp og alle stoffene var til halv pris. Gleder meg til å gå igang med symaskinen. Bare litt klipping og mønster ordnings først. Fikk tak i litt tovet ull, noe bomullsstoff og en nydelig blåfarge i silke og bomull. Og et kult stoff som jeg skal lage skjørt av til meg selv. Bomull/silke stoffet skal bli til en sommerlig tunika/kjole til meg selv. Skikkelig ego handel, det er deilig av og til det også!

Ellers har det kjekke skjedd at når jeg endelig begynner å komme ovenpå og får litt mer energi blir jeg forkjølet... Skikkelig kjipe greier, men helt sikkert nødvendig sånn at jeg ikke skal brenne kruttet opp med en gang. Bare jeg lærer meg hvordan legge ut bilder så skal dere får se alt det flotte jeg kom hjem med i dag.

Dere må ha en fortsatt flott Jul og et Godt Nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar