mandag 25. oktober 2010

Mandag og nye blanke ark.

Idag er det mandag og det merkes på kroppen at det har vært ei travel helg med mye spilling. Det var tungt å stå opp! Kjenner at jeg ikke har fulle energilagre ennå, at ting skal ta så lang tid er veldig frustrerende. Har all verdens tålmodighet med andre og spesielt barn, men ang meg selv: -det skjer rett og slett ikke fort nok. Og de sier at den som venter på noe godt.... ja, ja, en dag :-)

Men opp måtte jeg og ut bar det, til fysioterapeuten. Etter behandlingen hadde jeg en avtale med min mor, hun trengte ny vaskemaskin, deretter måtte jeg på jobb. Endelig virker det som om disse søte små har kommet igang med øvingen og idag var det slettes ikke verst å være på jobb!

Etter jobb var det deilig å komme hjem til varm middag, på menyen idag var det laks i ovnen med ris og salat til. Det smakte fortreffelig! Og ja, jeg er kjempeheldig!

Nå skal jeg finne symaskinen og pynte meg ferdig på noen små kjoler, kanskje de ender opp under juletreet til ei kjekk lita jente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar